keskiviikko 16. huhtikuuta 2008

Tykkään hurjan paljon näistä Luhta homen Lotus-astioista. Niitä on tullut hankittua itselle sekalainen kokoelma. Tosin isoja lautasia minulla ei ole kuin kahdet syvät ja matalat. Ihan vain sen vuoksi että tiskiä ei kasaantuisi älyttömiä määriä. Syvät lautaset etenkin ovat tosi ihanan malliset.

Mieheltä olen lahjaksi saanut Iittalan Taikaa, jota olen häneltä toivonutkin. Ne isoimmat lautaset eivät vain millään mahdu kaappiini, pitäisi hommata sellainen lautashylly, tai miksi sitä kutsutaan. No sellainen joita on maalaistaloissa, lautaset ovat siinä kivasti esillä.

En kuitenkaan uskalla mitään sarjaa varsinaisesti kerätä, koska kyllästyn niin helposti. Kahvikuppejakin minulla on vain iloinen sekamelska ja se on minusta oikein mukavaa.

Kohta lähden hierottavaksi. Olin eilen reipas ja kävin yöllä vähän kävelemässä, ei tällä kertaa mitään hikilenkkiä, vaan menin suht rauhallisesti.

Ei kommentteja: