sunnuntai 9. marraskuuta 2008

Liikaa virtaa


Tänään olen ollut ihan yliaktiivinen. Olen saanut aikaan niin paljon, että en oikein tahdo uskoa itsekään. Olen tiskannut, pyykännyt, kokannut, piirtänyt, maalannut ja ties vaikka mitä muuta. Ystäviä ja serkkuja olen tavannut ja vanhempien luona vieraillut. Pari työasiaa myös hoidin ja tein yhden lehti-ilmoituksen valmiiksi, kun maanantaina se pitää saada eteenpäin.

On vähän stressi, kun sain töissä tehtäväksi sellaisen homman, joka vaikuttaa vähän turhan laajalta. Onneksi minulla on varasuunnitelma, jonka mukaan nyt ilmeisesti tulen toimimaan ja luulisin, ettei kukaan ole minuun kovinkaan pettynyt. En alunperinkään mennyt lupaamaan mitään, sanoin vain että selvitän asiaa ja nyt vaikuttaa siltä, ettei homma onnistu sillä tavalla kuin oli tarkoitus. Mutta eiköhän se tästä.

Perjantaina ostin toppahousut hetken mielijohteesta ja voi kun ne ovatkin ihanat kun ulkona oleskelee. Lupasin itselleni joululahjaksi sen Gudrun Sjodenin ihanan neuletakin, nyt kun sain töitä ja taloudellinen tilanne näyttää mukavalta. Tilasin sen tänään, saapa nähdä milloin se saapuu. Hauskaa. Siihen tuli vielä lisäksi jokin uuden asiakkaan alennus, joten hinta ei näyttänytkään niin pahalta.

Aamulla kun heräsin, niin ärsytti lähestulkoon kaikki maailmassa, mutta nyt on oikein hyvä mieli ja olo.

Ei kommentteja: