tiistai 13. tammikuuta 2009

Kuusi asiaa minusta

Näkymätön tyttö haastoi minut tähän.

1. Link to the person who tagged you. / Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Post the rules on your blog. / Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Write six random things about yourself. / Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Tag six people at the end of your post and link to them. / Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.


1. Tykkään tehdä asioita yksin. Lenkkeillä, shoppailla, käydä kahvilla. Toisinaan kaipaan seuraa, mutta kyllästyn aika helposti ja alan kaivata omaa rauhaa. Joskus erakoidun viikoksi ja olen tekemisissä vain ihan läheisimpien kanssa.

2. Olen kamalan kiinnostunut fysiikasta, kemiasta ja tähtitieteestä, vaikka en aina ihan kaikkea ymmärräkään. Lukiossa kemia oli kyllä lempiaineeni ja kävin sitä jokaisen mahdollisen kurssin ja olin ihan hyväkin.

3. En usko mihinkään yliluonnolliseen.

4. En osaa käsitellä numeroita. Jo yksinkertaiset yhteenlaskut saavat aivoni solmuun. Minun on hyvin vaikea muistaa esimerkiksi päivämääriä ja ymmärtää jotain asioita joihin liittyy numeroita. Lapsena en koskaan laskenut matematiikan laskuja, vaan laitoin vain vastaukseksi jonkin numeron edes ajattelematta laskua. Haluaisin että minulla olisi loistava matikkapää. Hassua on, että kemian kursseilla laskin laskuja innoisani ja jopa osasin, ehkä se johtui siitä että olin aidosti kiinnostunut asioista. Olen myös aika hyvä arvioimaan matkoja ja tilavuuksia jne.

5. En juuri koskaan soita kenellekään ja inhoan puhua puhelimessa. Läheisten ja tuttavien kanssa kommunikoin pääasiassa tietokoneen välityksellä.

6. Inhoan selittää asioita. En voi sietää jos minulta kysytään vaikka mitä jossain elokuvassa on siihen mennessä tapahtunut. Inhoan myös selittää miten joku asia toimii. Ärsyynnyn kaikenlaisesta hitaudesta, niin fyysisestä kuin henkisestä.

En jaksa tänään haastaa ketään. Katson jakson Greyn anatomiaa ja menen nukkumaan.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mielenkiintoisia asioita, niitä oli kiva lukea:)