tiistai 1. tammikuuta 2013

2012


Vuosi on taas vaihtunut ja uusi lehti kääntynyt. Siltä jotenkin tuntuu. Vuodessa olen oppinut paljon, viettänyt aikaa ihanien ihmisten kanssa, jotka onneksi saan elämässäni pitää. Olen kuvannut enemmän kuin koskaan, mutta silti aivan liian vähän. Olen tehnyt huikean karhunkuvausreissun, tutustunut uusiin ihmisiin ja ollut sosiaalisempi kuin vuosiin.

Näytelmäharrastuksesta on tullut minulle entistä tärkeämpi ja toivon oppivani silläkin saralla yhä enemmän. Vuoden paras päätös oli personal trainerin palkkaus ja sitä myötä kuntosalin löytäminen. Tänäkin vuonna on tarkoitus liikkua viisi kertaa viikossa aktiivisesti. Tästä olen todella tyytyväinen.

Mietin uusia kuvausideoita jatkuvasti ja tälle talvelle on tiedossa vielä kaikenlaista mukavaa. Harmi kun nyt tuli vesikeli, mutta ehkä saisin itseni innostettua vaikka pensselin kanssa sutimaan jotain uutta. Tuntuu siltä, niin kuin pinnan alla koko ajan kuplisi jotain suurta ja odottamatonta. 


3 kommenttia:

pioni kirjoitti...

Ihanaa uutta vuotta sinulle!

Pikkusisko kirjoitti...

Kuvauksellista uutta vuotta!

Anonyymi kirjoitti...

Akropoliin
aurinkoinen massa
ei minua hätkähdytä.
Olen nähnyt
suomalaisella kunnaalla
harmaan ladon,
sen temppelinkaltaiset suhteet,
sen painottoman nousun
vasten kevättaivaan
rajatonta avaruutta.
Rabbe Enckellin