keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Äidilleni

Ensiksi haluan sanoa, että minulla on maailman paras äiti, joka täyttää huomenna 60v. Äiti on antanut minulle positiivisen elämänasenteen, empatiankyvyn ja rajattoman määrän rakkautta, josta olen suunnattoman kiitollinen. Äiti kuuntelee ja ymmärtää, rohkaisee ja toisinaan pudottaa maan pinnalle. Äiti auttaa kun on vaikeaa, iloitsee onnistumisista. Jos mulla ei olis semmoista äitiä, en tiedä missä olisin. Joskus se tulee kylään ja siivoaa paikkoja ja se ärsyttää, mutta se tuo myös kukkia ja hyvää mieltä. 
 
Eikä kukaan voi puhaltaa haavaan niin kuin äiti, tai silittää hiuksia, niin että tuntuu kuin ei mikään paha koskaan voisi tavoittaa. Tai lukea Dumbo-elefantin tarinaa niin riemullisesti eläytyen.

Semmoinen on minun äitini ja siksi halusimme veljeni kanssa tehdä tämän videon, joka äidin haaveena oli. Hyvää syntymäpäivää äiti, rakastan sinua.

Ei kommentteja: