perjantai 26. syyskuuta 2008

Kamera rikki :(

Voi mikä murheen päivä. Kamera meni vissiin rikkisärki ihan peruuttamattomasti. Miehen kamerahan se on, mutta ei hän varmaankaan ole minulle vihainen, itse ei ole kuitenkaan tuota kameraa käyttänyt moneen vuoteen (sillä on parempi, jota se ei myöskään käytä). Mutta minua harmittaa ihan vietävästi. Miksi sen pitää mennä hajalle juuri kun olen oppinut sitä käyttämään ja ottamaan suht siedettäviä kuvia. Masentaa.

Minä olin ajatellut, että sitten tilaan itselleni oikein oman hienon kameran, kun saan ensin läppärin osamaksut hoidettua ja nyt niitä on jäljellä vielä moneksi kuukaudeksi. Kamera olisi silti välttämätön. Millä minä nyt kuvaan huomenna häissäkin. Voi masennus. Kai se on pakko tilata kamera, vaikka sitten makselenkin itseni kipeäksi joka kuukausi. Voi että voi ihmistä tympästä.

Yksi viimeisistä kuvista tuolla kameralla. Kyynel.


Ei kommentteja: