keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Iloinen päivä

Apua, tulkaa joku syömään nuo herkut! En tiedä miksi minulla on pakkomielteenä ostaa aina jotain hauskan näköistä esillepidettäväksi. En ihan oikeasti itse niitä juuri koskaan syö, vaikka myönnettäköön, että pari vaahtokarkkia tuosta taisi jossain välissä kadota.

Noita pipareita oli ihan pakko viikonloppuna ostaa, kun olivat niin herkullisen näköisiä, taidanpa hakea jouluksi vielä muunkin värisiä.

Olen ollut koko päivän todella hilpeällä mielellä ja rallatellut töissä tuon tuostakin. Nyt illalla oli vielä näytelmäpiiri ja siellä sai taas nauraa ihan katketakseen. Olen taas ihan ylipirteä ja tuntuu etten millään osaa rauhoittua. Voisin pistää kynttilöitä palamaan ja jotain rauhallista musiikkia soimaan, niin ehkä sitten osaisin rentoutua. Mutta täytyy sanoa, että olen äärettömän iloinen, kun olen löytänyt tämän energisen puoleni taas.

Ei kommentteja: