tiistai 2. joulukuuta 2008

Shoppailuhulluus


Olen ihan viaton! Minun piti mennä katsomaan Dressmanista jotain paitoja miehelle, mutta jotenkin kummasti eksyin Aleksi13:sta ja nuo paidat tukkivat matkaani!!! Mitä minun siinä auttoi tehdä, ostettava ne oli! Olivat sentään 50 ja 40 prosentin alennuksessa.

Korjailin vähän äidin ulkomailta tuomia helmiä. Niissä kun oli sellaiset omituiset lirpakkeet tuossa alimmaksi tulevalla kohdalla, eivätkä ne koskaan meinanneet asettua nätisti, niin purin sitten helmet ja kasasin ne uudelleen ilman niitä ärsyttäviä lirpakkeita. Lisäsin vielä keskimmäiseksi vähän isomman helmen, joka nyt sattui olemaan lähes samaa sävyä. Luulenpa, että helmet pääsevät heti huomenna käyttöön.

Olen ollut touhussa koko illan ja olen saanut aika kivasti tehtyä kaikenlaista vähemmän merkittävää, mutta lähestulkoon hyödyllistä.

1 kommentti:

Rouva Nordman kirjoitti...

Hienon näköisiä! Olipa hyvät alennusprosentit!