keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Joulutoive

Toivoin joulupukilta tätä ihanuutta. Olisi aivan minun näköiseni.

Olen muutenkin miettinyt omaa tyyliäni, se on vähän hukassa. Vuosia olen ostanut sellaisia vaatteita, jotka nyt päälle mahtuvat. Tänä vuonna olen laihduttanut yli 20kg ja kaupasta alkaa löytyä kaikenlaisia vaihtoehtoja, vaistomaisesti silti hakeudun sinne isojen tyttöjen osastolle (vaikka iso olen edelleen, vielä on matkaa tavoitteeseen). Nyt kesän jälkeen puhti on syömisasioidenkin kanssa ollut vähän niin ja näin, enkä ole oikein jaksanut kiinnittää huomiota tarpeeksi. Pitäisi saada taas oikea vaihde silmään.

1 kommentti:

Bullukat kirjoitti...

Onneksi olkoon. Kahdenkymmenen kilon pudotus on mahtava saavutus. Mä haluaisin karistaa 7-10 kg, mutta en oikein saa aikaseksi aloittaa.