tiistai 3. kesäkuuta 2008

Iiih, tänään sitä taas katsastetaan vanhoja hevisetiä. Viime kerrasta onkin jo pari vuotta, silloin olin Lontoossa, en tokikaan konserttia varten, se vain sattui samaan aikaan kuin minun ja muutaman ystävän lomareissu, niin pitihän se mennä katsomaan. Harmitti kun mies ei ollut mukana. Edellisen kerran, kun olimme yhdessä Judas Priestin keikalla, minulla oli paha oksennustauti ja ääntä ei lähtenyt pihaustakaan. Se oli hyvästä musiikista huolimatta aika kurja kokemus. Toivotaan, että tämä reissu nyt sitten menisi nappiin.

Automatka ei tällä hetkellä pahemmin stressaa, oon päättänyt ottaa rauhalllisesti. Oon aika väsynyt, koska heräsin puoli yhdeksältä, mikä on itselleni ihan liian aikaisin. Onneksi sentään sain nukuttua, enkä jännittänyt tätä päivää. Tuossa puolilta päivin pitäisi auto startata ja lähteä matkaan, sitä autossa istumista onkin sitten reilut kuusi tuntia.

Ei kommentteja: